.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باران ، گيلان را به پاييز برد

ارندگي هاي شديد به مزارع برنج که در بسياري از نقاط استان در آستانه برداشت هستند، خساراتي نيز وارد کرده است

بارش شديد باران که از شب گذشته دراستان گيلان آغاز شده است ضمن افزايش ميزان دبي رودخانه ها و کاهش دما تا ده درجه سانتي گراد سبب شد که اين استان در ميانه تابستان چهره شبه پاييزي و فرحبخشي را بخود بگيرد.

اگرچه بارندگي ها موجب آبگرفتگي برخي از خيابان ها ، کوچه ها و معابر عمومي بخصوص در شهرهاي رشت و انزلي شد .

براساس گزارش هاي اوليه، بارندگي هاي شديد امروز همچنين به مزارع برنج که در بسياري از نقاط استان در آستانه برداشت هستند، خساراتي نيز وارد کرده است .

علاوه بر اين بارش شديد باران سبب شد شماري از گردشگران که خود را براي اين شرايط آماده نکرده بودند ، راه خروج از استان گيلان را در پيش بگيرند.

اداره هواشناسي پيشتر نسبت به تغييير شديد هوا و بارش باران در استان گيلان هشدارهاي لازم را داده بود.

اداره کل هواشناسي گيلان ميزان بارندگي در 24ساعت اخير تا ساعت ده ونيم صبح امروز در شهر آستارا را 61 ميليمتر، تالش 43، انزلي 49 ، رشت 2/5 ، لاهيجان 24 ، رودسر 6/9، ديلمان سه دهم درصدميليمتر و ماسوله را 4/12ميليمتر اعلام کرد.

براساس اين اطلاعيه از شهرهاي منجيل و جيرنده دراين مدت هيچگونه بارندگي گزارش نشده است .

اين هواشناسي همچنين روز دوشنبه را ابري همراه با بارندگي ، کاهش دما ، وزش باد و مواج بودن دريا ، روز سه شنبه را ابري همراه بارندگي بتدريج با کاهش ناپايداري ، روز چهارشنبه را کمي ابري تا نيمه ابري همراه با افزايش دما گاهي با رشد ابر، پنجشنبه را قسمتي ابري تا ابري با احتمال رگبار باران و جمعه را نيز ابري در بعضي نقاط همراه با رگبار باران پيش بيني کرد.

اين هواشناسي روز شنبه هفته آينده را قسمتي ابري تا ابري و روز يکشنبه را قسمتي ابري تا ابري در بعضي نقاط با احتمال رگبار باران پيش بيني کرد.

اين هواشناسي حداکثر دما در روز دوشنبه را در شهرهاي کياشهر، رشت و رودسر 25درجه سانتيگراد ، انزلي و لاهيجان را 24درجه سانتي گراد ، تالش و آستارا 23درجه سانتي گراد ، ديلمان و ماسوله را 19درجه سانتي گراد ، منجيل را 27درجه سانتي گراد و جيرنده را 20درجه سانتي گراد اعلام کرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.